سخنگوی قوه قضاییه: برخی از فرش‌های سعدآباد در برخی دستگاه‌ها پیدا شد
نوشته شده توسط : onlinetabliq

سخنگوی قوه قضاییه: برخی از فرش‌های سعدآباد در برخی دستگاه‌ها پیدا شد
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پیدا شدن فرش‌های گم شده کاخ سعدآباد توضیح داد: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد برخی فرش‌ها در سایر دستگاه‌های دولتی پیدا شده و در حقیقت سرقتی رخ نداده بلکه بدون تشریفات قانونی از محلی به محل دیگر برده شده و به این دلیل شائبه سرقت به وحود آمده است.
به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری برنا، نشست خبری اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه امروز (۲۳ خرداد) با حضور خبرنگاران آغاز شد.
جهانگیر در ابتدا با اشاره به سفر رییس دستگاه قضا به قطر، گفت: حجت الاسلام اژه‌ای در راستای دیپلماسی قضایی امروز سفر دو روزه ای به قطر خواهد داشت و قرار است در آنجا با مقامات عالی رتبه قطری دیدار و گفتگو داشته باشد.

فرش‌های سعدآباد پیدا شد

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت پرونده سرقت فرش‌های سعد آباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد برخی فرش‌ها در سایر دستگاه‌های دولتی پیدا شده و در حقیقت سرقتی رخ نداده بلکه بدون تشریفات قانونی از محلی به محل دیگر برده شده و به این دلیل شائبه سرقت به وحود امده، برای سایر فرش‌ها پیگیری های قضایی درحال انجام است که به محض رسیدن به نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

صدور کیفرخواست برای ۱۹ نفر در پرونده سرقت از بانک ملی

سخنگوی قوه قضاییه درخصوص آخرین وضعیت پرونده سرقت از بانک ملی، گفت: در پرونده سرقت از بانک ملی ۱۹ نفر از متهمین به اتهام سرقت تحت تعقیب قرار گرفتند و برای آنها کیفرخواست صادر شد.
جهانگیر افزود: با توجه به اینکه در این پرونده لازم بود کارشناسی‌هایی صورت بگیرد مراحل پرونده زمان‌ بر شد.

مقالات دیگر: ظروف کرایه سهروردی
توقیف اموال متهم کوروش کمپانی در داخل و خارج از کشور

سخنگوی دستگاه قضا درخصوص اخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی گفت: درحال حاضر بیش از۷۱۰۰ نفر شاکی با مطالبه بیش از۲۰۰ میلیارد تومان شکایت خود را در پرونده کوروش کمپانی ثبت و تقدیم دادسرا کردند.

جهانگیر در ادامه خاطرنشان کرد: با اهتمامی که دادستان تهران دارند دستور دادند از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده شود تا در همین مرحله تحقیقات مقدماتی با شناسایی اموال و فروش انها بشود حقوق مالباختگان را تامین کرد.
وی گفت: با پیگیری های صورت گرفته املاکی در اصفهان تعدادی خودروی مدل بالا در کیش و تعدادی خودرو در امارات از متهم شناسایی و توقیف شده است.

دستگاه قضایی ستادهای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی را فعال کرده است

سخنگوی قوه قضاییه درخصوص بی‌اخلاقی های احتمالی در انتخابات و پیگیری های دستگاه قضا گفت: پیرو اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کسانی که در این عرصه حضور پیدا می‌کنند، دستگاه قضایی بلافاصله ستادهای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی را فعال کرد و به ریاست دادستان کل کشور این جلسات برگزار شده است.


جهانگیربا اشاره به اینکه اخبار و گزارشات واصله رصد می‌شود، گفت: چنانچه بحث بی‌اخلاقی انتخاباتی مشاهده شود مقامات قضایی طبق قانون با افراد برخورد می‌کنند و شورای نگهبان نیز در این مرحله رصد کامل بربحث اخلاق انتخاباتی نامزدها را در دستور کار دارد.

ادامه مطلب : برنا نیوز





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: